Müügitingimused
1. Käesolevate üldiste müügitingimustega seotud üldsätted
Käesolevad üldised müügitingimused, edaspidi “CGV”, kehtivad kõikidele tellimustele, mis on tehtud veebilehel aadressil www. motoblouz, edaspidi "sait", mille on avaldanud ettevõte D3T DISTRIBUTION , edaspidi " MOTOBLOUZ ", lihtsustatud aktsiaselts kapitaliga 9348,25 €, registreeritud Arras'i (Prantsusmaa) RCS-is numbriga 478 566 250 ja mille juht on kontor aadressil 72 rue Elie Cartan, Gare d'Eau 62220 CARVIN käsitöötsoon, mida esindab hr Jérôme Dalidet.
Need tingimused tehakse Interneti kasutajatele, külastajatele või klientidele kättesaadavaks saidil, kus saab nendega tutvuda ja neid neile lihtsa taotluse korral mis tahes viisil edastada.
Saidil registreerudes kinnitab Klient, et on üldtingimustega tutvunud ja nendega nõustunud, tehes ta nende tingimustega lepinguliselt siduvaks. MOTOBLOUZ jätab endale õiguse üldtingimusi igal ajal kohandada või muuta. Muutmise korral rakenduvad igale tellimusele tellimuse esitamise päeval kehtinud Üldtingimused.
MOTOBLOUZ jätab endale õiguse igal ajal ja ette teatamata muuta saidi sisu või seal pakutavaid teenuseid ja/või ajutiselt või lõplikult peatada kogu saidi või selle osa töö.
2. Meie pakkumine
Kõik toodete, teenuste ja tarnetingimuste pakkumised eurodes näidatud hindadega kehtivad saadaolevate laovarude piires nende liikmesriikide territooriumidel, kus MOTOBLOUZ oma tooteid turustab.
Rakendatav käibemaksumäär varieerub olenevalt riigist, kus tellimus esitatakse.
Väljastpoolt Euroopa Liitu tehtud tellimuste puhul esitatakse toodetele arve ilma maksudeta ning tasuda tuleb saatmiskulud, mis on arvestatud vastavalt sihtriigile ja paki kaalule. Paki kättesaamisel tuleb tasuda tollimaksud ja kohalik käibemaks olenevalt sihtriigist. Saatmiskulude suurus märgitakse teile kohaletoimetamise viisi valikul.
Kui teil on küsimusi väljaspool Euroopa Liitu tehtud tellimuste saatmiskulude kohta, võtke meie müügimeeskonnaga otse ühendust e-posti teel, klõpsates sellel link. Igal meie müüdaval kaubal on kirjeldus toote oluliste omadustega. Siiski võib esineda mõningaid minimaalseid erinevusi, mistõttu on soovitatav meiega ühendust võtta kasutajatugi kahtluse korral.
Tooteid illustreerivad fotod ja nende kirjeldus ei ole lepingudokument.
Meie meeskonnad teevad kõik, mis on vajalik, et esitlemisel kasutatud piltide või fotode kaudu pakkuda müügiks pakutavatest toodetest tõetruu pilti. Sellegipoolest võivad ilmneda erinevused eelkõige tehniliste piirangute, värviedastuse või kliendi varustuse (internetibrauser, kasutatav ekraan) tõttu. Seetõttu soovitab Motoblouz kliendil tutvuda saidil olevate toodete kirjeldusega, et teada saada nende olulised omadused.
Välja arvatud garantii puhul (vt allpool artiklit 10), ei saa Motoblouz.com-i ja selle klientide vahelise tehingu puhul, mida ei ole vaidlustatud 14 päeva jooksul pärast tarnet, nõudeid esitada.
3. Kliendikonto loomine
Saidil tellimuse esitamiseks peab klient esmalt looma isikliku kliendikonto. Pärast konto loomist peab klient sellele juurdepääsuks identifitseerima oma kasutajanime ning isikliku ja konfidentsiaalse parooli.
Iga klient kohustub hoidma ranget konfidentsiaalsust seoses andmetega, eelkõige kasutajanime ja parooliga, mis võimaldavad talle juurdepääsu oma kliendialale. Klient tunnistab, et vastutab ainuisikuliselt teenusele juurdepääsu eest oma kasutajanime ja parooli kaudu, välja arvatud tõestatud pettuste korral.
Samuti kohustub iga klient teavitama MOTOBLOUZ-i viivitamatult oma kasutajanime ja/või parooli kaotamisest, omastamisest või petturlikust kasutamisest.
Pärast isikliku kliendipiirkonna loomist saab Klient meili, mis kinnitab oma kliendipiirkonna loomist. Klient kohustub registreerumisel:
- edastama tõelist, täpset ja ajakohastatud teavet teenuse registreerimisvormi sisestamise ajal ja eriti mitte kasutama valenimesid või -aadresse või nimesid või aadresse ilma selleks volituseta
- hoidke registreerimisandmeid ajakohasena, et need oleksid alati tõesed, täpsed ja ajakohased
Lisaks kohustub klient mitte avaldama ega levitama ebaseaduslikku või taunitavat teavet (nagu identiteedivargusega seotud teave) ega isegi kahjulikku teavet (näiteks viirused). Vastasel juhul on MOTOBLOUZ-il võimalik peatada kliendi juurdepääs saidile tema enda süül.
Klient tunnistab, et Interneti omadused ja piirangud ei taga Interneti kaudu toimuva andmeedastuse turvalisust, käideldavust ja terviklikkust.
Seetõttu ei garanteeri MOTOBLOUZ , et sait ja selle teenused töötavad katkestuste või tõrgeteta. Eelkõige võib selle töö ajutiselt katkeda hoolduse, uuenduste või tehniliste täiustuste tõttu või sisu ja/või esitusviisi muutmise tõttu. MOTOBLOUZ ei vastuta saidi ja selle teenuste kasutamise eest, mida kliendid rikuvad käesolevaid üldtingimusi, ega otsese või kaudse kahju eest, mida see kasutamine võib põhjustada Kliendile või kolmandale isikule.
Eelkõige ei saa MOTOBLOUZ-i pidada vastutavaks kliendi esitatud valede deklaratsioonide eest.
Juhul kui MOTOBLOUZ-i vastutust taotletakse ühe tema kliendi sellise süü tõttu, kohustub viimane MOTOBLOUZ-i suhtes tehtud süüdimõistva kohtuotsuse korral hüvitama talle kõik kulud, eelkõige kulud, mis on seotud tema esindamisega õiguste kaitsmisel kohtu ees.
4. Tellimus
Tellimust saab saidil registreerida ainult siis, kui olete end selgelt tuvastanud, sisestades oma kasutajanime ja parooli, mis on rangelt teie jaoks isiklikud, või luues konto veebisaidil www.motoblouz.com, kui te pole veel registreerunud.
Iga tellimus tähendab müügilolevate toodete hindade ja kirjeldusega nõustumist. Leping sõlmitakse teie tellimuse kinnituse väljastamisel. Niipea kui teie tellimus on kinnitatud, edastatakse see töötlemiseks meie logistikateenustele. Saate premier automaatse kinnitusmeili tunni jooksul.
Tuletame meelde, et tellimuse kinnitamisega kaasneb kohustus tasuda näidatud hind.
Kuid igal ajal saate teavet oma tellimuse kohta, võttes meiega ühendust: veebisaidil www. motoblouz jaotises „kontakt” ja seejärel „kontaktivorm” või posti teel aadressile:
Motoblouz.com
72 rue Elie Cartan
ZA de la Gare d'Eau
62220 CARVIN
Prantsusmaa
5. Hind
Hinnad on märgitud eurodes (€) ja arvestavad riigis kehtivat käibemaksu.
Kampaania korral kohustub MOTOBLOUZ rakendama kampaaniahinda igale kampaaniaperioodil tehtud tellimusele.
Hind tuleb tasuda täies ulatuses peale tellimuse kinnitamist. Kuvatud hinnad sisaldavad allahindlusi ja allahindlusi, mida MOTOBLOUZ võib pakkuda.
Kui rakenduvad tarne- või transpordikulud (vt allpool punkti 7), lisatakse need tellimuse hinnale ja näidatakse eraldi enne tellimuse kinnitamist. Kliendi võlgnevuse kogusumma ja selle andmed on märgitud iga tellimuse kinnituslehel.
6. Maksmine ja turvalisus
6.1 pangakaardiga
Maksmine toimub meie partneri Glopali turvalise makseliidese kaudu motoblouz is tellides. Krediitkaardiga maksmine on täiesti turvaline. Motoblouz kinnitab, et tal ei ole tellimusprotsessi käigus sisestatud pangateavet. Kõik pangaandmed edastatakse reaalajas meie partnerile Glopalile. Veebis tehtud ostude puhul debiteeritakse teie kontot tellimuse kinnitamise ajal.
Makse turvalisus: teie krediitkaardi andmed krüpteeritakse TLS-protokolli (Transport Layer Security) abil ja neid ei edastata kunagi krüptimata üle võrgu. Makse tehakse otse panka. Motoblouz ei ole mingil juhul juurdepääsu nendele kontaktandmetele ja ta ei hoia neid oma serverites. Seetõttu küsitakse teilt neid uuesti iga uue tehingu puhul meie saidil.
6.2 omandiõiguse säilitamise klausel
Tooted jäävad MOTOBLOUZ omandisse seni, kuni Motoblouz on tellimuse täielikult vastu võtnud. Tarnimisel lähevad aga tarnitud kauba riskid üle kliendile.
6.3 maksmata jätmine
MOTOBLOUZ jätab endale õiguse keelduda tarne sooritamisest või tellimuse täitmisest tarbijalt, kes ei ole eelmise tellimuse eest täielikult või osaliselt tasunud või kellega on käimas maksevaidlus.
6.4 pettustevastane kontroll
Teie tellimuste turvalisus veebisaidil motoblouz.com on väga oluline. Seetõttu kontrollitakse tellimusi enne saatmist.
Osana sellest kontrollist ning võitluseks pettuste ja maksevahendite varguste vastu Internetis võib Motoblouz paluda kliendil esitada isikut tõendava dokumendi ja aadressi. Sõltuvalt kättesaamise kuupäevast võib teie tellimuse tarneaeg pikeneda.
Kui nende dokumentide kontroll osutub soodsaks, tellimus kinnitatakse. Vastasel juhul või mittelaekumise korral jätab Motoblouz endale õiguse tellimus tühistada. Seejärel see tühistatakse ja siis tagastatakse raha.
7. Tarnetingimused ja -ajad
7.1 saatmistingimused
MOTOBLOUZ kohustub austama nii palju kui võimalik tarnekuupäeva, mis on teile märgitud tellimuse kokkuvõttes ja tellimuse kinnitusmeilis. Kui olete valinud teile sobiva tarneviisi, kuvatakse teile ka tarnekuupäev.
Mitme kauba tellimisel tuleb arvestada kõige pikema tarneajaga. Näiteks kui tellite jope, mis saadetakse 48 tunni jooksul, ja kiivri, mis saadetakse 7 päeva jooksul, siis kogu tellimus saadetakse teele 7 päeva jooksul.
Pakke saadetakse esmaspäevast reedeni, välja arvatud riigipühadel.
7.2 kohaletoimetamise viisid
Motoblouz teeb koostööd IMX-iga, et tarnida teie tooteid kõikjal maailmas parimates tingimustes. Tänu oma partneritele ja lepingutele 245 viimase miili juhiga pakub IMX teile täielikku valikut kohaletoimetamisteenuseid kogu maailmas.
Motoblouz pakub rahvusvahelistele tarneviisidele kahte tarneviisi:
Tavaline kojuvedu
Tavalise kojutoimetamise postikulud:
Meie kohaletoimetaja saadab teile meili, tavaliselt päev enne kohaletoimetamist, et teavitada teid eeldatavast tarnekuupäevast. Paki kohaletoimetamiseks võib juht küsida SMS-i ja/või e-posti teel saadud PIN-koodi.
Summa koos saatmiskulude käibemaksuga | ||
Asjaomased riigid | Ajapiirang | |
Saatekulud 10,16 € koos käibemaksuga tellimustele < 202,32 € koos käibemaksuga Tasuta kohaletoimetamine tellimustele > 202,32 € TTC |
Saksamaa Austria Belgia Itaalia Luksemburg Madalmaad Portugal |
Saksamaa: 4 tööpäeva Austria: 72h Belgia: 48h Itaalia, Luksemburg, Holland, Portugal: 5 tööpäeva |
Saatekulud 20,32 € koos käibemaksuga tellimustele < 202,32 € koos käibemaksuga Saatekulu 10,16 € tellimuste puhul > 202,32 € koos käibemaksuga |
Eesti Soome Iirimaa Läti Leedu Slovakkia Sloveenia |
Eesti, Soome, Läti, Leedu, Slovakkia ja Sloveenia: 6 tööpäeva: Iirimaa: 4 tööpäeva |
Saatekulu 20,32 €, sealhulgas käibemaks, olenemata ostukorvi suurusest | Küpros Kreeka Malta |
6 tööpäeva |
*Eeldatavad tarnekuupäevad, mis ei võta arvesse tolliteenistusest tingitud viivitusi.
Kui te pole kohaletoimetamise ajal kohal :
pannakse see teie postkasti, kui paki suurus seda võimaldab.
Vastasel juhul jäetakse teile teatis, milles palutakse teil minna pakile järele postkontorisse või teie lähedal asuvasse edastuspunkti.
Need määrad võivad sõltuda konkreetsetest äritehingutest. Näidatud kellaajad on tööpäevades ja näidatud hinnangulisena.
Kui esitate väga suure tellimuse (umbes kaubaaluse jagu kaupa), võidakse tarnida mõõtude järgi ja seetõttu ka tarneaeg pikeneda. Sel juhul võtab teiega ühendust meie motonõustaja.
Kiire kojuvedu
Kiirkoju kohaletoimetamise postipoliitika (saadaval ainult Belgias, Saksamaal ja Itaalias)
Summa koos saatmiskulude käibemaksuga | |
Hinnad ja eeldatavad tarnekuupäevad | |
Saksamaa | Alates 12,19 € eest 48 tunni tarne Alates 25,41 € kuni 35,57 € jaoks 24 tunni tarne (hind oleneb paki kaalust) |
Madalmaad | Alates 12,19 € eest 48 tunni tarne Alates 25,41 € kuni 35,57 € jaoks 24 tunni tarne (hind oleneb paki kaalust) |
Belgia ja Luksemburg | Alates 10,16 € 24h tarne eest |
Itaalia | Alates 12,19 € 72h tarne eest |
Portugal | Alates 25,41 € kuni 35,57 € a 24 tunni tarne (hind oleneb paki kaalust) |
*Eeldatavad tarnekuupäevad, mis ei võta arvesse tolliteenistusest tingitud viivitusi.
Need hinnad võivad sõltuda konkreetsetest äritehingutest.
Näidatud kellaajad on tööpäevadel ja hinnangulised.
Kui tellimus on väga suur (ligikaudu palett tooteid), saab tarnida mõõtude järgi ja tarneaeg pikeneda. Sel juhul võtab kliendiga ühendust mootorrattanõustaja.
Kui klient valib oma eelistatud transpordiviisi, siis vedaja nime selles etapis ei kuvata. Teenuse parima kvaliteedi tagamiseks teeb Motoblouz iga tarnetüübi puhul koostööd mitme vedajaga.
Teisisõnu, klient valib talle kõige sobivama transpordiviisi ja Motoblouz otsustab vedaja, kes tõenäoliselt selle taotluse parimatel tingimustel rahuldab (hinna, teenuse kvaliteedi, teie tarnekoha alusel).
Klient on tellimuse saatmisel kasutatavast vedajast teadlik. Seejärel saadetakse neile e-kiri, milles on märgitud eelkõige valitud vedaja nimi ja nende paki jälgimisnumber.
Transpordipõhjustel ei saa tooteid (vedelikke, rehve jne) teatud riikidesse tarnida.
Puudumisel kohaletoimetamisel :
- Kui paki suurus seda võimaldab, pannakse see kliendi postkasti.
- Vastasel juhul näitab vedaja oma taganemisviisid.
7.3 tellimustele rakendatud maksud
Väljaspool Euroopa Liitu asuvatesse sihtkohtadesse tehtavate tellimuste puhul esitatakse toodetele arve ilma maksudeta ning kliendil tuleb tasuda saatmiskulud, mis on arvestatud vastavalt sihtriigile ja paki kaalule. Paki kättesaamisel tuleb lisaks tasuda tollimaksud, käibemaks ja muud kohalikud maksud, olenevalt sihtriigist:
- kõik tollimaksud ja maksud arvutatakse tolliteenistuste poolt tellimuse summalt, sealhulgas transport
- kui klient valib "kiirvedaja", võtab viimane temalt lisaks kindlasummalise haldustasu (tavaliselt vahemikus 20 kuni 30,50 €), mis vastab asjaolule, et ta teostab tolli delegeerimisel arvestuse ja tolli- ja maksude sissenõudmine, mis säästab kliendi tarneaega.
7.4 TÄIENDAV TEAVE
Hüvitist pole võimalik nõuda, kui tooted ei ole võimalik kohale toimetada kas pärast ettenägematut tootmise seiskumist või streike, õnnetusi, looduskatastroofe või probleemide korral toodete hankimisel või muudel põhjustel, mis on meie kontrolli alt väljas.
Riigipühadel on tellimuste kohaletoimetamine võimatu.
Lisateabe saamiseks võtke meiega ühendust kasutajatugi
8. Taganemisõigus
Vastavalt 25. oktoobri 2011. aasta direktiivile 2011/83/EL tarbijate õiguste kohta, mis on üle võetud liikmesriikide siseriiklikesse õigusaktidesse, on teil alates kauba kättesaamisest aega 14 kalendripäeva, et kasutada oma taganemisõigust ilma põhjendama oma otsust või kandma muid kulusid.
Mitme eraldi tarnitava kauba tellimuse puhul algab periood viimase kauba kättesaamisest.
Taganemisõiguse kasutamiseks peate oma otsusest teavitama ettevõtet D3T DISTRIBUTION kas nõuetekohaselt täidetud taganemisavalduse kaudu, mis on esitatud allpool müügi üldtingimustes, või mis tahes üheselt mõistetava kirjavahetusega, milles väljendatakse oma taganemissoovi:
- Kas järgmisele postiaadressile (tõendiks templi kuupäev): ettevõte D3T DISTRIBUTION , 72 rue Elie Cartan 62200 CARVIN;
- Kas meili teel, klõpsates sellel lingil
Täiendava teabe saamiseks taganemisõiguse kasutamise kohta võite meiega ühendust võtta veebisaidil www. motoblouz .
Taganemisõiguse kasutamise korral tagastame tasutud summad, sealhulgas kohaletoimetamise kulu:
- hiljemalt 14 päeva jooksul alates kuupäevast, mil meid teavitati teie otsusest taganeda, kuid seda kuupäeva lükatakse edasi kuni tagastatud kauba(de) kättesaamiseni või tõendi nende saatmise kohta, kusjuures valitud kuupäev on premier neist faktid ;
- kasutades sama maksevahendit, mida kasutati tellimuse esitamise ajal, välja arvatud juhul, kui pooled on kokku leppinud muus hüvitamisviisis.
Pange tähele, et kui te olete valinud standardtarnest kallima tarneviisi, tagastatakse teile kohaletoimetamise kulud standardtarne maksumuse ulatuses.
Olete kohustatud kauba(d) tagastama või tagastama 14 päeva jooksul pärast taganemisotsuse teatavakstegemist, kusjuures tagastamiskulud on teie enda kanda.
9. Toote tagastamise tingimused (v.a juriidilised või kaubanduslikud garantiid)
9.1 millal toode tagastada?
Ostusumma tagasisaamiseks on teil toodete tagastamiseks aega 60 päeva alates nende kättesaamisest.
9.2 kuidas toodet tagastada?
Tagastage kaup kastis, milles see teile saadeti, või identses karbis (tugevdatud, sama suurusega), kui esimene on saanud kahjustada. Pange tähele, et kaubanduslikud pakendid ei ole mõeldud kaupade transportimiseks. Kauba originaalkarbi säilitamiseks tuleb tagastatav toode koos karbiga pakendada pappkasti, nagu esialgse saatmise ajal.
9.3 teie tagasisaatmise aktsepteerimise tingimused?
Ostusumma tagasisaamiseks on teil toodete tagastamiseks aega 60 päeva alates nende kättesaamisest.
Esemed peavad olema kasutamata, originaalpakendis ja etikettidega. Teatud tooteid ei saa tagastada: eritellimusel valmistatud, isikupärastatud, kiiresti riknevad või söödavad tooted.
Kui need tooted tagastatakse, saadame need ümber. Kui need tagastatakse uuesti, jätame endale õiguse need ilma raha tagastamata endale jätta.
Kahjustatud või valede esemete tagastamine peab olema kooskõlastatud meie klienditeenindusega.
Kui kaup on kahjustatud, vale või ei ühildu, tagastatakse teie tagastamiskulud, kui teie taotlus rahuldatakse.
Jätame endale õiguse mitte aktsepteerida defektsete esemete tagastamist ilma kinnitatud pretensioonita.
Kui soovite uut toodet, palun tagastage saadud toode ja tehke seejärel uus tellimus. Teise saadetise saatmiskulud ja tagastuskulud ei ole tagastatavad.
Tähelepanu! Klienditeenindus jätab endale õiguse keelduda tagastusest, kui mõnda tingimust ei täideta, siis saadetakse pakk teile tagasi.
9.4 kuidas esitada oma tagastustaotlus?
Otsige oma tellimuste ajaloost üles see, mis kõnealust kaupa puudutab (see peab olema alla 60 päeva vana). Protsessi selgitatakse teile samm-sammult, kuid printige kindlasti kokkuvõte, mille saate pakendile lisada.
Kauba(de) tagastamine toimub teie enda vahenditega, maksumuse eest vastutate teie.
Täiendavate maksude tasumise vältimiseks palume teil vajaduse korral tolliasutuste mis tahes dokumendil täpsustada, et tegemist on toote(de) tagastamisega.
10. Tootegarantii
10.1 KAUBANDUSLIK GARANTII
Müüdavatele toodetele kehtib kommertsgarantii, mille eesmärk on tagada nende nõuetele vastavus ja tagada ostuhinna hüvitamine, kauba asendamine või parandamine. See ei hõlma defekte, mis on põhjustatud ebaharilikust või vigasest kasutamisest või põhjusest, mis ei ole seotud toodete olemuslike omadustega, ega defekte, mida on tootelehel mainitud "teise valiku/uuendatud" toodete kontekstis.
Teave müügiks pakutavate toodete ja teenustega seotud mis tahes kaubanduslike garantiide kohta (eelkõige garantii sisu, selle rakendamise tingimused, hind, kestus, territoriaalne kohaldamisala, samuti garantii andja nimi ja aadress vastavalt asjaomastele toodetele, teenustele ja kaubamärkidele) esitatakse kliendile igal toote- ja teenuselehel veebipõhisel müügialal, kui see on võimalik.
10.2 ÕIGUSLIK GARANTII
Sõltumata ülaltoodud kommertsgarantiist kehtib toodetele seaduslik vastavusgarantii, mis on määratletud EL 20. mai 2019. aasta direktiivis 2019/771, mis käsitleb kaupade müügilepingute teatavaid aspekte, mis on üle võetud liikmesriikide siseriiklikesse õigusaktidesse. .
Kui tegutsete seadusliku vastavusgarantii raames, on teil alates kauba tarnimisest kaks (2) aastat tegutsemiseks aega
11. Isikuandmete kaitse
Andmekaitse üldmääruse artiklite 15–21 kohaldamisel on teil igal ajal õigus juurdepääsule, andmete parandamisele, kustutamisele, töötlemise piiramisele, teisaldatavusele ja vastulausele.
Saate neid õigusi ise kasutada, võttes meiega ühendust järgmisel aadressil: dpo@motoblouz.com või kasutades neid õigusi võimaluse korral ise oma kliendikonto spetsiaalsel lehel.
Kui tellite, pakume teile võimalust saada e-posti teel sooduspakkumisi. Kui soovite selliseid pakkumisi saada, märkige lihtsalt ruut tellimuse lehel registreerumisel või jaotises "Minu konto - minu tellimused/uudiskiri".
Teil on igal ajal võimalus esitada tasuta vastuväiteid Motoblouz äriliste uuringute tegemisele, klõpsates iga e-kirja allosas oleval lingil „Tühista tellimus”, luues ühenduse oma kliendipiirkonna saidiga, võttes meiega ühendust e-posti teel või kirja teel:
Motoblouz.com
72 rue Elie Cartan
ZA de la Gare d'Eau
62220 CARVIN
Prantsusmaa
12. Täielikkus
Käesolevad üldised müügitingimused moodustavad lepingu, mis reguleerib Kliendi ja MOTOBLOUZ vahelisi suhteid.
Need sisaldavad kõiki neid suhteid reguleerivaid õiguseid ja kohustusi.
Kui üks või mitu käesolevate müügi üldtingimuste sätet tunnistatakse seaduse, määruse või kohtu lõpliku otsuse alusel kehtetuks, säilitavad ülejäänud sätted oma täie jõu ja ulatuse.
Lisaks ei saa seda asjaolu, et üks osapooltest ei kasuta ära selle, et teine pool on rikkunud käesolevate üldiste müügitingimuste mis tahes tingimust, tõlgendada kui nendepoolset loobumist sellest, et nad seda hiljem ära kasutavad.
13. Vaidluste lahendamine
Nendele müügi üldtingimustele kohaldatakse liikmesriigi siseriiklikku õigust, mis on määratletud vastavalt EÜ 17. juuni 2008. aasta määruse nr 593/2008 sätetele, mis käsitlevad lepinguliste kohustuste suhtes kohaldatavat õigust, eelkõige artiklit 6.
Kõik lepingu täitmise või tõlgendamisega seotud kaebused tuleb esmalt esitada kirjalikult ettevõtte D3T DISTRIBUTION klienditeenindusele kas e-posti teel, klõpsates nuppu sellel lingilvõi veebisaidil oleva kontaktivormi kaudu www. motoblouz.
Lisaks ja kooskõlas 21. mai 2013. aasta määruse (EL) nr 524/2013, mis käsitleb tarbijavaidluste veebipõhist lahendamist, artiklile 14, teavitab MOTOBLOUZ teid, et Euroopa Komisjon on loonud platvormi, mille eesmärk on koguda tarbijakaebusi järgmiselt. Internetist ostu sooritamiseks, et need seejärel edastada pädevatele riiklikele vahendajatele.
See platvorm on juurdepääsetav järgmisel aadressil:
Kõik käesolevate müügi üldtingimuste täitmisest või tõlgendamisest tulenevad vaidlused või kohtuvaidlused, mida pooled ei ole rahumeelselt lahendanud, alluvad Euroopa Kohtu pädevusele, mis on kehtestatud EL määruses nr. 2015/20212, 12. detsember 2012, eelkõige seoses kohtualluvusega, eelkõige artikkel 7.
14. Autoriõigused
Saidi Motoblouz või Access-moto.com elementide mis tahes, isegi osaline reprodutseerimine nõuab SAS D3T Distribution eelnevat kirjalikku nõusolekut.
Motoblouz.com ja Access-Moto.com on ettevõtte SAS D3T Distribution omand.
15. Intellektuaalomand
Kogu veebisaidil olev või kättesaadavaks tehtud sisu www. motoblouz, nagu tekstid, fotod, kaubamärgid, logod, illustratsioonid, andmebaasid on kaitstud intellektuaalomandi õigustega.
Saidi täielik või osaline reprodutseerimine või esitus www. motoblouz ja selle sisu on rangelt keelatud.
16. Taganemisavaldus
Taganemisvorm
Täname teid selle vormi täitmise ja tagastamise eest, kui soovite kasutada oma taganemisõigust seoses veebisaidil tehtud tellimusega. www. motoblouz :
SAATJA:
- firma D3T DISTRIBUTION
- Lihtsustatud aktsiaselts kapitaliga 9348,25 € eurot
- Registreeritud Arras RCS-is numbri 478 566 250 all
- Aadress: 72 rue Elie Cartan 62220 CARVIN
- Telefon: 0321433304
- E-post: contact.eu@motoblouz.com
Käesolevaga teatan teile taganemisest allpool kirjeldatud kaupade müügilepingust:
- Tellitud:
- Saabus:
- Tellimuse number:
- Kliendi nimi :
- Kliendi aadress:
Märkus:
A :
Kliendi allkiri (ainult selle vormi paberkandjal kasutamise korral)