Küsimused ja vastused
TAGASTAMINE JA KLIENDITEENINDUS
Kuidas tagastada?
Ostusumma tagasisaamiseks on teil toodete tagastamiseks aega 60 päeva alates nende kättesaamisest.
Kaubad peavad olema kasutamata, originaalpakendis ja peavad olema varustatud siltidega.
Teatud tooteid ei saa tagastada: eritellimusel valmistatud, isikupärastatud, kiiresti riknevad või söödavad tooted.
Kui need tooted tagastatakse, saadame need ümber. Kui need tagastatakse uuesti, jätame endale õiguse need ilma raha tagastamata endale jätta.
Asjade tagastamine kahjustatud või vale peab saama meie klienditeeninduse heakskiidu.
Kui kaup on kahjustatud, vale või ei ühildu, tagastatakse teie tagastamiskulud, kui teie taotlus rahuldatakse.
Jätame endale õiguse mitte aktsepteerida defektsete esemete tagastamist ilma kinnitatud pretensioonita.
Kui soovite uut toodet, palun tagastage saadud toode ja tehke seejärel uus tellimus. Teise saadetise saatmiskulud ja tagastuskulud ei ole tagastatavad.
Tagastamine on väga lihtne, minge oma kliendikontol jaotisesse „Tagastamine ja klienditeenindus“.
Seejärel peate lihtsalt valima vastava tellimuse numbri ja tagastatava(d) kauba(d).
Tagastamine toimub teie kulul, saate oma toote tagastada valitud kohaletoimetaja kaudu järgmisele aadressile: Motoblouz , 72 Rue Elie Cartan 62220 Carvin France. Kui jõuate meie ruumidesse, töötleme teie raha tagasi. Tollidokumendil peate täpsustama, et tegemist on kauba tagastamisega, vastasel juhul võetakse teilt tollimaksud ja maksud paki kättesaamisel meie valdusse.
Meie tagastamistingimused
Tee tagastus
MINU TOOTEL ESINEB RIKE. KUIDAS AVADA KLIENDITEENINDUSE TAOTLUST?
Teie tootel kehtib endiselt tootegarantii ja teil esineb rike? Ma kinnitan teile, Motoblouz hoolitseb kõige eest!
Motoblouz aitab teid ja loob ühenduse tootjaga. Esmalt peate avama klienditeeninduse taotluse jaotises oma kontolt jaotises „Tagastamine ja klienditeenindus“. Kui taotlus on täidetud ja defektile viitavad fotod lisatud, tuleb vaid taotlus kinnitada. Meie klienditeenindus võtab teiega ühendust 72 töötunni jooksul, et edastada toimingud. Tavaline töötlemisaeg on 6 nädalat, kui teie toode on meie kätte jõudnud. Tootja eelistab alati remonti, kuid kui see pole võimalik, pöördub motonõustaja teie poole, et pakkuda teile alternatiivset lahendust.
Tee tagastus
Mul on tagastus pooleli
Kas olete oma tagastuse ära saatnud ja soovite selle kohta teavet?
Kui teie tagastus on saadetud, jõuab see meieni 10–12 tööpäeva jooksul, sõltuvalt valitud saatmisviisist. Niipea kui see jõuab meie ruumidesse, saadetakse teile kinnitusmeil. Teeme seejärel tagasimakse.
MINU TELLIMUSED
KUIDAS JÄLGIDA OOTEL TELLIMUST?
Kõigepealt logige oma Motoblouz kontosse sisse siin!
Kui olete juba oma profiiliga ühendatud, saate vaadata oma tellimuste ajalugu ja seejärel jaotist "Vaata üksikasju". Samal ajal kinnitavad e-kirjad teie tellimuse erinevaid etappe (tellimuse kinnitus, arve, saatmine, tarne).
Teie tellimuse reaalajas jälgimine ja pakkide jälgimine on saadaval iga tellimuse üksikasjade allosas!
Kuidas esitada tagastustaotlust või müügijärgse teeninduse taotlust?
Teil on võimalik esitada tagastuse või klienditeeninduse taotlus, klõpsates siin.
Seejärel järgige tagastusvormi juhiseid.
Kuidas pooleliolevat tellimust tühistada?
Esmalt tuvastage end avalehel, klõpsates nuppu Logi sisse. Seejärel pääsete jaotisest "Teie tellimused" juurde oma tellimuste ajaloole.
Seejärel soovitame teil oma tellimus tühistada, klõpsates jaotisel „Tellimuse tühistamise taotlus“, seejärel valikul „Kinnitan tühistamise“.
Kui tellimuse tühistamise nuppu ei kuvata, ei ole kahjuks enam võimalik seda tühistada. Seejärel tuleb tellimus pärast kättesaamist tagastada.
Kuidas oma arvet leida?
Kõigepealt tuvastage end avalehel, klõpsates valikut Logi sisse.. Jaotises „Teie tellimused” pääsete juurde oma Tellimuste ajalugu . Klõpsates asjaomase tellimuse kohta "Vaadake üksikasju", soovitame teil seejärel oma arve .pdf-vormingus alla laadida.
Ma ei leia otsitavat toodet, mida peaksin tegema?
Mõnele tootele ei pruugita meie veebilehel viidata, kuid kindlasti saame seda teile pakkuda. Võtke ühendust mõne meie mootorrattanõustajaga. Võimalusel andke meile oma otsingu kohta võimalikult palju üksikasju, näiteks: teie mootorratta mudel, tootmisaasta jne.
KOHALETOIMETAMINE
Meie tarneviisid Hollandisse
Tarned Hollandisse
Summa koos saatmiskulude käibemaksuga | ||||
Ostukorv <50,83 € Sisaldab käibemaksu | Ostukorv >50,83 € ja <152,50 € Sisaldab käibemaksu | Ostukorv >152,50 € Sisaldab käibemaksu | ||
Tavaline Koju 120h | 6,09 € | Tasuta | ||
Ekspress Koju 48h | 10,16 € | Tasuta | ||
Ekspress Koju 24h | 20,33 € (pakendi maksimaalne maht on piiratud 70 liitriga) |
Näidatud ajavahemikud on tööpäevades ja hinnangulised.
Meie tarneviisid teistesse riikidesse
Motoblouz teeb koostööd IMX-iga, et tarnida teie tooteid kõikjal maailmas parimates tingimustes. Tänu oma partneritele ja lepingutele 245 viimase miili juhiga pakub IMX teile täielikku valikut kohaletoimetamisteenuseid kogu maailmas.
Motoblouz pakub rahvusvahelistele tarneviisidele kahte tarneviisi:
Tavaline kojuvedu
Tavalise kojutoimetamise postikulud:
Meie kohaletoimetaja saadab teile meili, tavaliselt päev enne kohaletoimetamist, et teavitada teid eeldatavast tarnekuupäevast. Paki kohaletoimetamiseks võib juht küsida SMS-i ja/või e-posti teel saadud PIN-koodi.
Summa koos saatmiskulude käibemaksuga | ||
Asjaomased riigid | Ajapiirang | |
Saatekulud 10,16 € koos käibemaksuga tellimustele < 202,32 € koos käibemaksuga Tasuta kohaletoimetamine tellimustele > 202,32 € TTC |
Saksamaa Austria Belgia Itaalia Luksemburg Portugal |
Saksamaa: 4 tööpäeva Austria: 72h Belgia: 48h Itaalia, Luksemburg, Portugal: 5 tööpäeva |
Saatekulud 20,32 € koos käibemaksuga tellimustele < 202,32 € koos käibemaksuga Saatekulu 10,16 € tellimuste puhul > 202,32 € koos käibemaksuga |
Eesti Soome Iirimaa Läti Leedu Slovakkia Sloveenia |
Eesti, Soome, Läti, Leedu, Slovakkia ja Sloveenia: 6 tööpäeva: Iirimaa: 4 tööpäeva |
Saatekulu 20,32 €, sealhulgas käibemaks, olenemata ostukorvi suurusest | Küpros Kreeka Malta |
6 tööpäeva |
*Eeldatavad tarnekuupäevad, mis ei võta arvesse tolliteenistusest tingitud viivitusi.
Kui te pole kohaletoimetamise ajal kohal :
pannakse see teie postkasti, kui paki suurus seda võimaldab.
Vastasel juhul jäetakse teile teatis, milles palutakse teil minna pakile järele postkontorisse või teie lähedal asuvasse edastuspunkti.
Need määrad võivad sõltuda konkreetsetest äritehingutest. Näidatud kellaajad on tööpäevades ja näidatud hinnangulisena.
Kui esitate väga suure tellimuse (umbes kaubaaluse jagu kaupa), võidakse tarnida mõõtude järgi ja seetõttu ka tarneaeg pikeneda. Sel juhul võtab teiega ühendust meie motonõustaja.
Kiire kojuvedu
Kiirkoju kohaletoimetamise postipoliitika (saadaval ainult Belgias, Saksamaal ja Itaalias)
Summa koos saatmiskulude käibemaksuga | |
Hinnad ja eeldatavad tarnekuupäevad | |
Saksamaa | Alates 12,19 € eest 48 tunni tarne Alates 25,41 € kuni 35,57 € jaoks 24 tunni tarne (hind oleneb paki kaalust) |
Belgia ja Luksemburg | Alates 10,16 € 24h tarne eest |
Itaalia | Alates 12,19 € 72h tarne eest |
Portugal | Alates 25,41 € kuni 35,57 € a 24 tunni tarne (hind oleneb paki kaalust) |
*Eeldatavad tarnekuupäevad, mis ei võta arvesse tolliteenistusest tingitud viivitusi.
Meie kohaletoimetaja saadab teile meili, tavaliselt päev enne kohaletoimetamist, et teavitada teid eeldatavast tarnekuupäevast. Paki kohaletoimetamiseks võib juht küsida SMS-i ja/või e-posti teel saadud PIN-koodi.
Kui te pole kohaletoimetamise ajal kohal :
pannakse see teie postkasti, kui paki suurus seda võimaldab.
Vastasel juhul jäetakse teile transiiditeatis, mis kutsub teid lähemasse postkontorisse paki järele tulema.
Kojuvedu 48/72 töötunniga
Kohaletoimetamine toimub teisipäevast laupäevani.
Meie tarnefirma saadab teile meili, tavaliselt päev enne kohaletoimetamist, et teavitada teid eeldatavast tarnekuupäevast.
Paki üleandmiseks võib autojuht küsida SMS-i ja/või e-kirja teel saadud PIN-koodi.
Kui te pole kohaletoimetamise ajal kohal :
pannakse see teie postkasti, kui paki suurus seda võimaldab.
Vastasel juhul jäetakse teile transiiditeatis, mis kutsub teid lähemasse postkontorisse paki järele tulema.
Rahvusvahelised tarned ja maksud
Rahvusvahelised tarnekulud sõltuvad sihtkohast ja need teatatakse teile tellimuse vormistamisel. Transpordiga seotud põhjustel ei saa tooteid (vedelikke, rehve jne) teatud riikidesse tarnida. Vajadusel edastatakse teave teile tellimuse kohaletoimetamise etapis.
Tarnete puhul Euroopa Liidus rakendub tellimusele Prantsusmaa käibemaks ja te ei saa oma riigis käibemaksu tagasi taotleda.
Tellimuste puhul väljaspoole Euroopa Liitu asuvatesse sihtkohtadesse esitatakse Teile toodete eest arve ilma maksudeta ning Teil tuleb tasuda saatmiskulud, mis on arvestatud vastavalt sihtriigile ja paki kaalule. Paki kättesaamisel tuleb lisaks tasuda tollimaksud, käibemaks ja muud kohalikud maksud, olenevalt sihtriigist.
Tarnetingimused
Motoblouz.com kohustub austama nii palju kui võimalik tootelehel, ostukorvis ja tellimuse kokkuvõttes ning tellimuse kinnituse e-kirjas märgitud tarnekuupäeva.
Teile näidatakse ka kohaletoimetamise/vastuvõtukuupäeva, kui olete valinud endale sobivaima tarneviisi.
Mitme kauba tellimisel tuleb arvestada kõige pikema tarneajaga. Näiteks kui tellite jope, mis saadetakse 48 tunni jooksul, ja kiivri, mis saadetakse 7 päeva jooksul, siis kogu tellimus saadetakse teele 7 päeva jooksul.
Pakke saadetakse esmaspäevast reedeni, välja arvatud riigipühadel.
TRANSPORDIFIRMAD
Kui valite eelistatud transpordiviisi, märkate, et kullerfirma nime selles etapis ei kuvata.
Tõepoolest, selleks, et tagada teile parim teeninduskvaliteet, oleme otsustanud iga tarnetüübi puhul teha koostööd mitme kullerfirmaga.
Seega valite kõige sobivama transpordiviisi ja meie otsustame kullerfirma, kes tõenäoliselt selle soovi parimatel tingimustel rahuldab (vastavalt hinnale, teenuse kvaliteedile, teie tarnekohale).
Teid teavitatakse kullerfirmast tellimuse saatmisel. Seejärel saadetakse teile e-kiri, milles on märgitud eelkõige valitud kullerfirma nimi ja teie paki jälgimisnumber.
Minu pakk on märgitud kohaletoimetatuks, kuid ma pole seda kätte saanud, mida ma peaksin tegema?
Paki jälgimisnumbri kohaselt on teie pakk kohale toimetatud, kuid see pole teie valduses.
- Palume teil kõigepealt teha järgmist.
- - Kontrollige tellimuse vormistamisel valitud tarneaadressi
- - Kontrollige, et pakile poleks järele läinud keegi teie sugulastest ja et seda poleks naabri kätte antud.
- - Kui teie pakki ei leita, täitke see dokument käsitsi: Pakk kuulutati kättetoimetatuks, kuid puudub ja saatke see koos ID-ga aadressile contact@motoblouz.com.
Kohe kui pakk on jälgimisnumbri kohaselt märgitud kohaletoimetatuks, on teil 30 päeva aega kullerfirmale pretensiooni esitamiseks.
Mida teha, kui mu pakist on mõni toode puudu?
Saite paki kätte, kuid üks või mitu toodet on puudu?
- Kõigepealt soovitame teha järgmist.
- - Kontrollige oma pakendi sisu.
Ruumi säästmiseks saavad pakkijad toote pakendisse libistada veel ühe eseme. Näiteks kindapaari võib kiivri karbi sisse libistada. - - Kontrollige meili teel saadud arvet, see sisaldab tooteid, mis olid saatmise hetkel pakis.
Kui puuduvaid esemeid ei ole seal toodud, toimetatakse need teile teises pakis. - - Tehke sellest pilt, kui pakend oli kättesaamise hetkel kahjustatud (rebenenud papp, kleeplint maha koorunud või puudu jne).
Võtke teadmiseks, et teil on õigus teha paki kättesaamisel broneering, et kullerfirmale kaebus esitada. - Kui teie toodet/tooteid pole võimalik pärast neid kontrolle leida, peate käsitsi täitma ära dokumendi Puuduva toote deklaratsioon ja saatma selle koos isikut tõendava dokumendi ja fotodega pakendist meiliaadressile contact@motoblouz.com.
MINU KONTO
Kuidas ma oma profiili loon?
Selleks klõpsake lihtsalt nuppu Logi sisse. lehe avalehelt logo kaudu abil ja siis järgige registreerimisvormi juhiseid.
Seejärel küsitakse teilt mitmeid andmeid.
Teie meiliaadress
Teie tiitel
Teie eesnimi
Teie perekonnanimi
Parooli loomine
Teie sünnikuupäev (selle esitamisel saate oma sünnipäeval üllatuse).
Teie mootorratta universum.
Teie peamine aadress
Loomulikult saab kogu selle teavet igal ajal muuta Profiil.
Kuidas pääsen oma profiilile juurde?
Klõpsake avalehe paremas ülanurgas nuppu Logi sisse. asub paremas ülanurgas. Sisestage oma e-posti aadress ja parool, seejärel klõpsake nuppu "Jätka".
UNUSTASID SALASÕNA?
Kui olete oma parooli kaotanud või unustanud, klõpsake lihtsalt linki „Unustasid salasõna?“ ja järgi ekraanil kuvatavaid juhiseid. Seejärel saate e-kirja, mis sisaldab linki, mis võimaldab teil hõlpsasti uue parooli luua.
Kuidas ma saan oma profiiliteavet muuta?
Sisestage oma mandaadid lehele Logi sisse.
Seejärel on teil jaotises „Minu profiil“ juurdepääs järgmisele teabele.
Teie isikuandmed.
Teie kupongid on teie järgmise tellimuse tasumise etapis mahaarvatavad.
Teie aadressiraamat.
KUIDAS UUDISKIRJAST JA HEADEST PAKKUMISEST KASU SAADA?
Profiili loomisel peate lihtsalt märkeruudu märkima. „Soovin saada Motoblouzi uudiskirja ja kasutada kõiki häid pakkumisi!“ Saate seda tellimust hallata ka jaotisest Isikuandmed.
Tellimusest loobumiseks ja meie uudiskirja mittesaamiseks tühjendage ruut ja salvestage muudatused.
Mida teha, kui ma ei saa aadressilt MOTOBLOUZ e-kirju?
Kutsume teid kontrollima oma e-postkasti rämpsposti või soovimatuid kirju. Kui te meie e-kirju sealt ei leia, kutsume teid üles võtma ühendust mootorrattanõustajaga.
Tähtaja info ja saadavuse kuupäev
Kas teate minu toote saadavust?
Iga toote saadavus on avaldatud selle lehe paremal küljel, veidi allpool selle hinda.
Kui suuruse valik on vajalik, kuvatakse toote saadavus pärast suuruse valimist.
Uurige, kas minu toode on laos.
Kui soovitud toode on laos olemas, kuvatakse teade "Laos".
Minu suurus on hall, ma ei saa seda valida, mida see tähendab?
Kahjuks tähendab see, et teie suurus on välja müüdud.
Kuna seda meie tarnijalt enam tellida ei saa, ei saa enam suurust valida ja see muutub halliks.
Minu suurus on läbi müüdud, kuidas ma tean, kas see on uuesti laos?
Kui teie suurus on välja müüdud, on põhjuseks see, et ka meie tarnija on selle välja müünud. Seetõttu ei ole hetkel saadavaloleku ajapiirangut.
Meie leht on otse lingitud meie tarnijate laoseisuga, kui see tuleb tagasi tootja laosse, saate selle meie lehelt uuesti tellida.
Me uuendame veebilehte iga päev.
MAKSED
KREDIITKAARDIGA MAKSMINE?
Makse toimub meie turvalise makseliidese kaudu, kui tellimused tehakse Motoblouzi veebilehel, mis tähendab, et ükski kolmas osapool ei saa pangateavet kõrvale juhtida.
Motoblouz.com kinnitab, et tal ei ole tellimisprotsessi käigus sisestatud pangateavet. Kõik pangaandmed edastatakse reaalajas meie partnerile Sogenactif.
Kuna teie kontot debiteeritakse tellimuse koostamisel, annab Sogenactif meile eelvolitatud deebedi, mis kehtib 6 päeva.
Kui saatmine toimub üle nende 6 päeva, võidakse teie kontot uuesti küsitleda.
Makse turvalisus: teie krediitkaardi andmed krüpteeritakse TLS-protokolli (Transport Layer Security) abil ja neid ei edastata kunagi krüptimata üle võrgu.
Makse tehakse otse panka. Motoblouz.com-il puudub juurdepääs neile koordinaatidele ja ta ei hoia neid oma serverites.
SOODUSKOODID
Motoblouz pakub oma klientidele regulaarselt sooduskoode!
Kasutage Motoblouzi pakutavaid võimalusi ja lemmikbrändide sooduspakkumisi ning säästke oma tellimuse pealt. Vaadake meie sooduskoode iga päev.
Lugege hoolikalt sooduskoodide kasutustingimusi, et valida endale sobivaim sooduskood. Motoblouzi sooduskoode ei saa omavahel kombineerida.
Kuidas Motoblouzi pakkumistest kasu saada?
- - Ma teen oma sisseoste Motoblouz kaudu.
- - Valin oma tooted.
- - Sisestan oma sooduskoodi ostukorvi kinnitades.
- - Kinnitan, hinda uuendatakse automaatselt.
- - Vajutan "Esita tellimus" ja lasen end juhendada.
- - Teie tellimuse osalise või täieliku tagastamise kontekstis arvutatakse sooduskood automaatselt ümber vastavalt teie tellimuse esitamisel kehtivatele äritegevuse tingimustele.
TOOTE KÜSIMUSED
Kuidas valida oma toote suurust?
Kõigil tootelehtedel on nupp "Suuruse juhend", mis võimaldab teil määrata oma mõõtude asukoha ja seega valida õige suuruse.
Samuti saate ülevaate saamiseks vaadata klientide arvustusi ja küsimuste korral pöörduda ka meie klienditeeninduse poole.
Kuidas valida oma kiivrit?
Teil on valida mitme kategooria kiivrite vahel: integraal-, modulaarne, reaktiiv-, seiklus- või kross.
Kiivri kaalu peetakse sageli oluliseks kriteeriumiks. Palju parameetreid - sõna otseses mõttes! - raskuse mõju sõltub tegelikult sellest, kuidas kavatsete oma kiivrit kasutada.
Sisemise päikesekaitsekreemi, ninamaski ja rinnatüki olemasolu optimeerivad mugavust. Meie mootorrattanõustajad aitavad teil õige valiku teha.
Kuidas oma kindaid valida?
Mootorratturi kaitse ja mugavuse elemendid, mudeleid on mitu: suvine, keskhooaeg, talv, võidusõit, kross. Valige enam kui 1500 kindapaari hulgast. Meie motonõustajad aitavad teil õige valiku teha.
KUIDAS VALIDA OMA MOOTORRATTA OSI?
Olenemata sellest, kas otsite oma mootorrattale pagasit, osi või tarvikuid: pakume teile kõigi esemete filtreerimist kaubamärgi, aasta ja mudeli järgi. Kuvatavate toodete täpsustamiseks on tulemuste vasakus ülanurgas saadaval filtrid. (Teie mootorrattamudeliga ühilduvate toodete puhul pakutavate tulemuste arvu piiramiseks valige „spetsiifiline”.)
Nii et tutvute kindlasti teie mootorratta ühilduvate toodetega.
Meie mootorrattanõustajad aitavad teil õige valiku teha.