Kohaletoimetamine Tasuta kohaletoimetamine alates 70,15 €
Tagasi 2 aastat tagasi Tasuta
KKK Abi ja kontakt
Menüü
⁣⁢​‌​​‌‍​‌‌​‌‌‌‌‌‍‌​‍‌​‌‍‍‌‌‍‌‌‌‌​‌‍​‌‍​​‌​​‌‍‍Minu mootorratas⁤⁣ Mootorratas
Minu konto Logi sisse
Menüü

⁣⁢‌‍​‍​‌‌‍​‍‍‌‍‍​‌‍‌​​‍‍‍‌‌‍​​‌​​​‍​‌‍‌‌​​​​​‍‌​​‌Küsimused ja vastused⁤⁣

TAGASTAMINE JA KLIENDITEENINDUS

⁣⁢‌‍‌‌‍‍‌​‌‌‍​​‌‍‍‌‍‌​‌‌‍‌‍​‍‍​‍‍‌‍‍‌‌‍‍‍‍‌‌‍‍‌‍​‌‌‌Kuidas tagastada?⁤⁣

Ostusumma tagasisaamiseks on teil toodete tagastamiseks aega 60 päeva alates nende kättesaamisest.
⁣⁢‌​‍‍‌‍‍​​‌‍​‍​‍‌‍‌‌‌‍​​‍‌‍‍​‍​​‍‍​‍‍‌‌‍‍‌‍​‌​‍​‌‌Kaubad peavad olema kasutamata, originaalpakendis ja peavad olema varustatud siltidega.⁤⁣
⁣⁢​‍‍‌‌​‍‌‌‍‍‍‍‍​​​‌​​‌‍‍‍​‌​‌‍‍‍​​‌‍‌‌‍​​‍‌‌​​​​‌​‍Teatud tooteid ei saa tagastada: eritellimusel valmistatud, isikupärastatud, kiiresti riknevad või söödavad tooted.⁤⁣
⁣⁢‍‌‍​​​‍‍‌​​​​‌‌​‍‍‍‌​‍‍​‍‌​‌​‍‌​‍‌‍‍‌​​‍‍​‌‌‌‍‍​‌Kui need tooted tagastatakse, saadame need ümber. Kui need tagastatakse uuesti, jätame endale õiguse need ilma raha tagastamata endale jätta.⁤⁣

⁣⁢​‍‌‍‍‌​​​‍​‍​‍​​‍‌​‌‌​‍‍​​​‍‌​‍​‌‍‍​‍​‌‍‌‌​​​‌‍‌‌​​Asjade tagastamine⁤⁣ ⁣⁢‌‌‌‌‍‌​‍‍‌‍​‌​‌‌‌‍‌‌​‍‌‌‌‍‍‌​‌‌‍‍‌‍‍‌‌‌​‌​​‍‍‌​‍​‍kahjustatud või vale⁤⁣ ⁣⁢‍​​‍‍‌‌‍‌​​‌‍‌‍‍‍‍‌‌‍‍‌‌‌​‍‌‍‌‍​‍‌‌‌‍‌​​‌‌​‍‌‌peab saama meie klienditeeninduse heakskiidu.⁤⁣
⁣⁢‍​‍‌‌‌‌‍‌‌‌‍​‌‍‌‌‌‍​‍‌‍‌‌‍​‌​‌​​​‍‍‍‍‍‌​​‌​‍‌‌‍‌‌‌‌Kui kaup on kahjustatud, vale või ei ühildu, tagastatakse teie tagastamiskulud, kui teie taotlus rahuldatakse.⁤⁣
⁣⁢‍​‍‌​‌‌‍‍​‍‌​​​​​‌‍‍‍‌‌‍​‌​‌‍‌‍​​​‍‍‌‌‌​‌‍‍‍‍​‌‌‍​‍Jätame endale õiguse mitte aktsepteerida defektsete esemete tagastamist ilma kinnitatud pretensioonita.⁤⁣

Kui soovite uut toodet, palun tagastage saadud toode ja tehke seejärel uus tellimus. Teise saadetise saatmiskulud ja tagastuskulud ei ole tagastatavad.

Tagastamine on väga lihtne, minge oma kliendikontol jaotisesse „Tagastamine ja klienditeenindus“.
⁣⁢‌‌​‍‌‍‌‌‍‍‌​‍‌‍‌‍‍​​‍‌‌‍​‍​‌​‌‍‌​‍‌​​‍‍‍​​‌​‍‌Seejärel peate lihtsalt valima vastava tellimuse numbri ja tagastatava(d) kauba(d).⁤⁣

⁣⁢‍‌​​‍‍‌​‍‍‍‌​‌‍‍​‍‍​‌‍​‍​‌​‍​​‌‌​‍‌‌‌​‍‍‍​​‍​‌‍Tagastamine toimub teie kulul, saate oma toote tagastada valitud kohaletoimetaja kaudu järgmisele aadressile: Motoblouz , 72 Rue Elie Cartan 62220 Carvin France. Kui jõuate meie ruumidesse, töötleme teie raha tagasi. Tollidokumendil peate täpsustama, et tegemist on kauba tagastamisega, vastasel juhul võetakse teilt tollimaksud ja maksud paki kättesaamisel meie valdusse.⁤⁣

⁣⁢‌​‍​​‌​‍‍‍‌‍‌​‌‌​​​‍‍​‌‌​​‌‌​‌​​​‌‍‌‌‍​‍‍‌​‌​‍‍‍Meie tagastamistingimused⁤⁣
⁣⁢‍‌‍‍‌‍​‌‌‌‍​‌‌​‌‍​​‍​‌​‌​​​​​‍‌‌‌‌‌‍​​​‍​‌​‍‌​‌‍Tee tagastus

MINU TOOTEL ESINEB RIKE. KUIDAS AVADA KLIENDITEENINDUSE TAOTLUST?

⁣⁢​‍‌​‌‍‍‍‌‍‌​​‌​​‌​‌​​‌‍​‍‌‌‍‌‌‌‍​​‌‍‌‌‍​‍‍​‍‍‍‌​​‍‌‌‌Teie tootel kehtib endiselt tootegarantii ja teil esineb rike? Ma kinnitan teile, Motoblouz hoolitseb kõige eest!⁤⁣
Motoblouz aitab teid ja loob ühenduse tootjaga. Esmalt peate avama klienditeeninduse taotluse jaotises oma kontolt jaotises „Tagastamine ja klienditeenindus“. Kui taotlus on täidetud ja defektile viitavad fotod lisatud, tuleb vaid taotlus kinnitada. Meie klienditeenindus võtab teiega ühendust 72 töötunni jooksul, et edastada toimingud. Tavaline töötlemisaeg on 6 nädalat, kui teie toode on meie kätte jõudnud. Tootja eelistab alati remonti, kuid kui see pole võimalik, pöördub motonõustaja teie poole, et pakkuda teile alternatiivset lahendust. ⁣⁢‍‌‍‍‌‍​‌‌‌‍​‌‌​‌‍​​‍​‌​‌​​​​​‍‌‌‌‌‌‍​​​‍​‌​‍‌​‌‍Tee tagastus

⁣⁢‌​‌​‍‍‌‌‌‍​‌‌​​‌​‌‍‍‍‍‍‌​‍‌​‌‍‌‍‌‍‌‌​‍‌​​​‌‍​‌‍‍‌​​Mul on tagastus pooleli⁤⁣

Kas olete oma tagastuse ära saatnud ja soovite selle kohta teavet?
Kui teie tagastus on saadetud, jõuab see meieni 10–12 tööpäeva jooksul, sõltuvalt valitud saatmisviisist. Niipea kui see jõuab meie ruumidesse, saadetakse teile kinnitusmeil. Teeme seejärel tagasimakse.