Jälgi meid:

Airoh Twist 2.0 cross , testitud ja kinnitatud Mathilde, Motoblouz kliendi poolt


Olen Airoh fänn. Sõitsin temaga 40 000 kilomeetrit airoh Commander Carbon kiiver mu peas ja see pole mind kunagi alt vedanud. Minu arvates on see lihtsalt täiuslik. Seetõttu on väga positiivne, et ma seda testisin airoh Twist 2.0 cross. Otsus? Ta on teistsugune! Ja kindlasti cross .

Cross ennekõike

Märkus: minu armastus airoh kaubamärk lükkas mu valiku poole airoh Twist 2.0 cross. Ehk siis ma ei uurinud tootelehte kolm tundi; lihtne nimi Airoh surus mu otsuse peale. Viga! See on meeldetuletus, et enne alustamist tuleb alati tooteleht läbi lugeda. Sest seal ilmuvad olulised elemendid, mis võivad teie kogemust oluliselt muuta 😉

Ilma ekraanita, hea ventilatsioon

Premier element, millele ma tähelepanu ei pööranud, oli ekraan: airoh Twist 2.0 cross ei oma seda. See on tõeline cross , see on saadaval ilma läbipaistva ekraani või päikesekaitsekreemita. Pole valikut, peate investeerima heasse maski (või sõitma suletud silmadega kiiruse, päikese, lendavate loomade tõttu).

See "ekraanita" muutis esimesed testimispäevad üsna keeruliseks, kuna mul lihtsalt polnud selleks vajalikku varustust. Ja kui oleme harjunud nõlvadel põrutama, siis esimestel selle kiivri testimispäevadel, mis olid tõesti keskendunud “teele”, ei olnud see päevakorras. Seetõttu võin ma eksimata kinnitada: airoh Twist 2.0 cross ei ole maanteekiiver. See on cross , mida kasutatakse maastikul liikudes. Veelgi enam, asjaolu, et sellel pole ekraani, on tahtlik valik: see muudab selle palju kergemaks (selle juurde tuleme allpool tagasi).

Märkus: lugesin kuskilt, et Itaalia bränd Airoh pakub tegelikult kahte tüüpi kiivreid, off-road kiivreid ja on-road kiivreid. Õige valimine on teie enda teha!

Vaateväli on selgelt hea, kuna vaadet ei takista ükski ekraan ega päikeseprillid. Kuid selle määrab teie valitud mask. Sarnaselt kiivriga ärge unustage oma maski hoolikalt valida. Valisin kasuks shot Iris 2.0 cross : kombinatsioon kahest, mask + Airoh cross , pakub head tulemust. Mugavam, isegi teele, kerge, ventileeritav.

Intercomi delikaatne ülesanne

Järjekordne väljakutse seega ilma ekraanita: õhk imbub paratamatult kiivri sisse, muutes sisetelefoniga suhtlemise veidi keerulisemaks... Oleme tegelikult harjunud, Max ja mina, sisetelefoniga sõitma. Sama praktiline pikkadel teedel igavuse leevendamiseks kui maastikul sõites paremaks suhtlemiseks. Kuigi minu mikrofon on peakomplekti esiküljel võimalikult hästi integreeritud, kipub mu mikrofon kogu ümbritsevat müra vastu võtma. Suhtlemine pole suurepärane, kuid jällegi pole see sihtkohta arvestades üllatav.

airoh Twist kiivri testimine off-road radadel

Tuule kätte jäänud

Teine ekraani puudumise tagajärg: ohtlik tuuletakistus maanteel. Seda kiivrit on piiratud kasutusega maastikul, väikestel maateedel või kesklinnas. See ei ole kiiver tundideks või täiskiirusel maanteel sõitmiseks.

Airoh kvaliteet

Kuigi need detailid muudavad minu kogemust, eriti seoses komandöriga, arvan ma seda airoh Twist 2.0 cross on üsna hästi disainitud ja näeb kindlasti hea välja.

Ülikerge kiiver

Cross kohustab, see on ülikerge. Tootelehel kuulutatud 1180 grammi, minu kael kinnitab, et see ei kaalu väga raskelt. Nii maanteel kui ka maastikul ununeb see oma kaalu tõttu kiiresti.

Mugavuse osas, ütlen ausalt, ei tundunud see mulle esimestel tundidel "mugav". Aga olin just 40 000 km läbinud, Commanderi kiiver pähe keeratud. Selle tulemusena võttis see lõpuks minu kolju kuju. Iga kiiver pärast seda võib ainult "mugavusest puududa". Pärast mitmetunnist sõitu võidab Twist 2.0 ka mugavust ning salongi vahtude kvaliteeti on rõõm näha. Need on ka eemaldatavad ja pestavad (suur pluss võrreldes eelnevalt testitud kiivriga) ning pigem teretulnud, arvestades selle cross kasutamist.

Sulekaal, kvaliteetne vaht, hea ventilatsioon… airoh Twist 2.0 kiiver on üldiselt mugav. Lõpuks on sellel lihtsalt kasutatav topelt D lukk, millega harjub väga kiiresti.

Disain, mis on ühtaegu agressiivne ja tänuväärne!

Heitke pilk Airoh kiivrite lehele, et näha, et poisid teavad disainist üht-teist. Disain (kiivrite üsna agressiivne kuju, hästi disainitud ja puhas) meeldib mulle sama palju kui Airoh kaubamärgi kaunistused. Kõik cross kaubamärgil on stiil. Mulle väga meeldis mu Airoh Commanderi kiivri süsiniku kaunistus. Võtsin selle mattmustana (must matt tootelehel), mis minu arvates ka väga õnnestunud, ilma defektideta, täiusliku viimistlusega.

Väike lisa: tolmufiltriga lõuakaitse

Boonus, mida oleksime Ladina-Ameerika teedel hindanud, on tolmufiltriga lõuakaitse, mis on nõlvadel väga praktiline. See tolmufilter on ka eemaldatav, et seda pärast puhastada, hea punkt maastikul. Teisest küljest pole tal pudipõlle (ma arvan, et seda kergemaks muuta). Seetõttu tuleb seda talvel kasutada koos kaelasoojendajaga, kuna on oht kiiresti külmetada.

10/10 Airoh Twist 2.0 cross jaoks maastikul

Nagu eespool öeldud, pole see kiiver maanteel kasutamisel suurepärane. Aga rajalt maas, maastikul, sobiva maskiga sobib... Eriti väljapandud hinnaga (natuke üle 101,67 €)! See on väga kerge, hästi ventileeritud, meeldiv kanda. Tal on hea nägu. THE airoh Twist 2.0 cross on tõesti maastikusõiduks sobiv kiiver… Selles kategoorias väga huvitava kvaliteedi/hinna suhtega.

Kahjuks ei sobi see eriti minu kasutusse: igapäevane teekiiver aeg-ajalt jälgedega ja off-road. Selleks sobis paremini Airoh Commanderi kiiver.

Vaata tootelehte

Kvaliteet / viimistlus 4.3
Mugavus 4.1
Ventilatsioon 5
Vaateväli 4.3
Kaal4.5

Minu arvamus: kindlasti cross !

Airoh Twist 2.0 cross , ilma visiirita, ilma pudipõrandata, ultra light on kindlasti maastikul kasutamiseks sobiv kiiver. cross entusiast, hindate selle madalat hinda ja lihtsust.
4.4

Jaga seda artiklit

Mathilde Tay

Sõltumatu kirjanik 5 aastat, olen olnud "sõltuv" jalgrattur 4 aastat. Jah, ma olen see, keda me mõnikord kutsume "liivakotiks", see, kes teeb videoid, kui tema abikaasa naudib mootorrattaga sõitmist teedel ja California päikese all. Maanteematkade fänn, olen ka vanade jalgrataste fänn. Ülim unistus? Et mu abikaasa näeb lõpuks külgkorvi potentsiaalset võrgutamist või minu isa vanuse Triumph Speed ​​​​Twini (1946) juhtraual sõitmist

Ei kommenteeri

Lisage oma