Jälgi meid:

Mootorrataste sisetelefoni ühilduvus: Bluetooth või Mesh, valige õige standard


Peate seda proovima vaid korra, et veenduda: sõprade ja reisisõpradega vesteldes sõitmine suurendab kindlasti grupisõidu naudingut. Probleem on selles, et peate iga mooduli vahel läbima pika sidumisseansi, järgides hoolikalt juhiseid, mida teil alati käepärast pole. Ja mõnikord pole sisetelefoni ühilduvus isegi garanteeritud ...

No see oli enne! Mootorrataste sisetelefoni tehnoloogia on viimastel aastatel märkimisväärselt arenenud. Ratsutamise ajal rühmas suhtlemine pole kunagi olnud lihtsam kui täna!

Bluetooth, sisetelefoni ühilduvuse kuningas

Enne Mesh-tehnoloogia tulekut oli Bluetooth kuningas ühenduse protokoll. Mitmekülgne, see on kasulik ka ühendage sisetelefoni moodul nutitelefoniga, mitte GPS-i või muu intercomiga. Kuna aeg on võimaldanud tehnoloogial amortiseerida, on Bluetoothi ​​sisetelefonid ka kõige odavamad, mis kaalub üsna vähe. Hea punkt Dexter , mis pakub Bluetoothi ​​sisetelefone tunnustatud tõhususega nii väikese eelarve eest, et igaüks saab end varustada.

Teine Bluetoothi ​​eelis on see, et see võimaldab ühendada erinevate kaubamärkide sisetelefone universaalse kanali kaudu, näiteksUniversaalne värav kohta Cardo võiUniversaalne sisetelefon kohta Sena. Erinevalt tüüpilistest brändispetsiifilistest kanalitest ei ole universaalsed kanalid krüpteeritud. Need võimaldavad kõigil moodulitel nendega ühendust luua. Pange tähele, et kui on ühendatud kaks erinevat marki sisetelefoni, ei pruugi teil olla enam juurdepääsu sisetelefoni muudele vabakäekomplekti funktsioonidele.

Mõnikord on ühenduse õigeks konfigureerimiseks vaja kasutada nutitelefoni sisetelefoni rakendust. Avatud protokoll kutsus Avage bluetooth interom (OBI) peaks veelgi hõlbustama erinevate kaubamärkide sisetelefonide vahelist ühendust, tingimusel et kõik selle omaks võtavad.

4 jalgratturit ja 1500 meetrit Bluetoothi ​​maksimaalne tööulatus

Paarissõit, ideaalne konfiguratsioon Bluetoothi ​​sisetelefonidega suhtlemiseks
Paarissõit, ideaalne konfiguratsioon Bluetoothi ​​sisetelefonidega suhtlemiseks

Intercomi puhul on Bluetoothil siiski üsna vähe piiranguid. Esiteks on piiratud andmeedastuskiiruse tõttu helikvaliteet selgelt halvem kui Mesh-tehnoloogial. Miski ei takista sellest head mõistmist, kuid kui kasutate uusima põlvkonna nutitelefoni, kaotate.

Ja ennekõike osutub võimatuks ühendada rohkem kui nelja jalgratturit. Ja jällegi nelja seadme keeruliste ja korduvate manipulatsioonide hinnaga. Igaüks neist moodustab siis ahela lüli, mida ei tohi katkestada, riskides sidumist uuendada! Kui ratturite järjekord muutub (möödasõit toimub nii kiiresti!) või kui jalgrattur jääb maha näiteks punase tulega kinnijäämise tõttu, katkeb kett. Seetõttu on üldiselt vaja sisetelefonid uuesti ühendada ...

Rattur koos kaasreisijaga Harley-Davidsonil, mõlemad kiivrid on varustatud mootorratta sisetelefonidega
Sõitke kahekesi, lihtne (rattur) Bluetooth intercomiga

Lõpetuseks olgu lisatud, et Bluetoothi ​​sisetelefonide leviala on piiratud. Loendage üldiselt välja kuulutatud 1000 kuni 1500 meetrit... Tegelikult on see palju vähem, kuna kahe sisetelefoni vahel on alati takistusi. See ei aita ühenduse katkestamise ohtu.

Lühidalt, soovitame luua ühenduse Bluetoothi ​​kaudu juhtudel, kui teid on ainult kaks, piloodi/reisija režiimis või ainult ühe kaaslasega. Selle stsenaariumi puhul on keerulisem "ketti katkestada". Kolmest ühendatud inimesest on teie huvides valida Mesh-tehnoloogia…

Mesh, ühendusprotokoll, mis lihtsustab grupi sisekommunikatsiooni ühilduvust

Rühm jalgrattureid, kes sõidavad koos sisetelefonidega suhtlemiseks
Mootorrattaga seltskonnas sõites suurendas naudingut kümnekordselt võimalus koos suhelda

Võimsam, mugavam ja paindlikum kasutada, Mesh-tehnoloogia on mootorrataste sisetelefonide tootjate seas laialt levinud. Kõik pakuvad nüüd mootorratta sisetelefoni mudeleid, mis pakuvad seda ühendusprotokolli.

Meshi puhul on ka arutelus osalejate arvu piirang. Me ei räägi 4 inimesest, vaid näiteks Sena maksimaalselt 24 inimest. See on palju inimesi! Cardo kuulutame nende ridade kirjutamise hetkel maksimaalselt 15 inimest, mida on juba piisavalt.

Limiit puudutab lõppkokkuvõttes võimalust vestelda nii suurel arvul ühel kanalil. Võite olla kindel, et suhtluse lihtsustamiseks on võimalik korraldada nii avalikke kui ka privaatseid vestlusringe.

Sujuv lahtiühendamine ja suurepärane helikvaliteet

Mootorratta sisetelefoni ühilduvus on tagatud Dexter D1-ga
Dexter D1, peaaegu legendaarne Motoblouz sisetelefon

Mesh techno tugineb dünaamilisele võrgule, mis tähendab, et osalejate järjekord ei ole enam piirang. Saate grupis ringi liikuda, mööda sõita, mööduda jne. Võimalik on isegi arutelust lahkuda (põiel on oma imperatiiv...) ja hiljem uuesti liituda. Kõik ilma igasuguse manipuleerimiseta: ainuüksi see muudab kasutusolukorda täielikult.

Helikvaliteet on ka palju parem. Tehnoloogia võimaldab tõepoolest piisavat andmeedastuskiirust helinaudingu saamiseks ja mõistmise hõlbustamiseks.

Mesh-võrk, patenteeritud ja… kallim tehnoloogia

Mesh-tehnoloogiaga mootorratta sisetelefonid on väga praktilised, kuid ka kallimad
Mesh-tehnoloogiaga mootorratta sisetelefonid on väga praktilised, kuid ka kallimad

Tõesti täiuslik, võrkühendustehnoloogia jalgratturite rühmade jaoks? Jah, kuid sellel on kaks piirangut. Esimene on see, et iga tootja tehnoloogia on patenteeritud. Saage aru, et kui rääkida ühilduvusest teiste sisetelefonidega, siis see on surnud. Kui teil on Meshi sisetelefoniga ühilduv Sena sisetelefon, siis näiteks praeguses olukorras on võimatu luua ühendust Cardo Dynamic Meshiga või Cellular Line võrguga Mesh 2.0...

Seetõttu soovitame teil mootorratta sisetelefonide ostmisel grupis sõitmiseks ja suhtlemiseks oma rattasõpradega hoolikalt kooskõlastada tehnoloogia, mida valida.

Sama kehtib ka peakomplekti mudelile omaste sisetelefonide kohta. Tundub, et nende tehnoloogia pärineb süstemaatiliselt suure intercom-brändi tehnoloogiast. Näiteks pakub Sena sisetelefone Shoei gt-air 3 ja Neotec 3 või need Schuberth C5, E2 ja S3.

Sildid Sidesüsteem

Jaga seda artiklit

Loic

Motoblouz toimetaja ja testija, olen kurvidega teede tingimusteta fänn. Minu jaoks on mootorratas nii põgenemis- kui ka transpordivahend.

Ei kommenteeri

Lisage oma