Jälgi meid:

Dexter Artemise must kiiver, mille on testinud ja kinnitanud Gaëlle, Motoblouz klient


Motoblouz poolt välja töötatud Dexter kaubamärk pakub uut modulaarne kiiver, THE ⁣⁢​‍‍‍​‍‌‌‍‍‌​‍​‌‌‍​‍‌​‍‌‌​‍‌‍‌​‍‍‍‍‌‍‍​​‌‍‍​‌‍kiiver⁤⁣ Dexter Artemis valmistatud süsinikkiududest. Kaine, stiilse välimusega ja praktilisuse osas üsna hästi läbimõeldud, asun seda uut kiivrit kandes seiklusele.

Dexter Artemise kiiver: avastus

See on minu jaoks esmakordne. Tõepoolest, mul polnud kunagi moodulkiivrit olnud ning olen väga uudishimulik ja kannatamatu, et saaksin seda katsetada Dexter Artemise kiiver kõik kaetud süsinikuga. Võtan selle karbist välja ja märkan kohe selle kergust. Tõepoolest, oma 1483 g kaaluga (suuruse M puhul kontrollitud) näib see olevat üks kergemaid kiivreid turul (süsiniku eelis).

See on esteetiliselt üsna kaine ja samal ajal stiilne. Süsinik annab sellele suurepärase välimuse ja väike punane "X" otsmikul meenutab mulle Harry Potterit, ma olen valmis silmitsi seisma kõigi ohtudega!

Mitmekülgsus ja kohanemisvõime

on Dexter Artemise kiiver paistab silma oma mitmekülgsuse poolest. Värvitu ja tööriistavaba ekraani kiire lahtivõtmissüsteem võimaldab mul hõlpsasti paigaldada kaasasoleva Pinlocki, vältides nii külma ja niiske ilmaga uduseks muutumist. Lisaks tagab selle täielikult eemaldatav ja külmpestav sisemus laitmatu hügieeni ning hoiab selle värske ja puhtana pärast igat suuremat väljasõitu. Muud eemaldatavad elemendid: ninamask ja keerisemisvastane rinnatükk; väikesed lisad, mis kaitsevad halva ilma ja väliste elementide eest, säilitades samas mugavustunde.

Pange tähele, et kiiver on ette nähtud Bluetoothi ​​sidesüsteemi vastuvõtmiseks: Dexter d1 soolo samuti saadaval DUO-s.

Märkan kahte väikest prille kujutavat joonist põsepatjade mõlemal küljel: need on ruumid, mis hõlbustavad prillide käe läbipääsu. Hästi mõelnud!

Kohad, mis hõlbustavad prillide käe läbipääsu

Sadulas

Kasutan selle uue testimiseks pehmet ja jahedat ilma dexter kiiver. See libiseb kergesti ja on üsna mugav, pean tunnistama, oma pehmete väikeste vahtudega. Seejärel tõstan lõuakaitset, kasutades pöidlaga kiivri esiküljel olevat avamissüsteemi (avaneb ideaalselt 90 kraadini). Lukustan kiivri lõuarihma mikromeetrilise metallpandla abil (see on lihtne ja täpne sulgemis- ja reguleerimissüsteem sälguga saki abil, nagu suusasaabastel), voldin lõuakaitse alla ja siit lähen oma roadsterile ühe korra. väike jalutuskäik maal.

mikromeetriline pannal: Dexter Artemis kiivri sulgemissüsteem
Metallist mikromeetriline lukk

Ta on ⁣⁢​‍‍‍​‍‌‌‍‍‌​‍​‌‌‍​‍‌​‍‌‌​‍‌‍‌​‍‍‍‍‌‍‍​​‌‍‍​‌‍kiiver⁤⁣ kõrvad!

AIE Aie Aie, peale 50 km/h tunnen juba, kuidas tuul kiivri sisse sööstab ja kiiruse kasvades hakkab järjest rohkem kostma ebameeldivat müra. Ma ei saa aru, sest kiivril on tuulevastane klapp, mis pidavat tõhusalt vähendama tuule ja väliste elementide müra. Peale 90 km/h ütlen endale, et kõrvatropid muutuvad tõesti hädavajalikuks... Ma ei julge isegi kiirteele sõita, sest 130 km/h juures peab see olema väljakannatamatu. Jõuan linna ja lepin kiirusega 50 km/h, hindan tagasi antud rahu. Tõstan lõuakaitse probleemivabalt, isegi talvekinnastega. Tunne on pigem meeldiv, näoga tuules külmale vaatamata jääb mulje nagu oleks kabrioletis.

Tuulutame!

on ⁣⁢​‍‍‍​‍‌‌‍‍‌​‍​‌‌‍​‍‌​‍‌‌​‍‌‍‌​‍‍‍‍‌‍‍​​‌‍‍​‌‍kiiver⁤⁣ Dexter Artemis on 2 suletavat ventilatsiooni: üks lõua tasemel ja teine ​​kiivri peal. Tunnistan, et mul oli eesmise aktiveerimisega selle sulgemiseks palju raskusi: see peab vastu, mu kinnas libiseb käes. Teisest küljest pole ülaltoodu jaoks raskusi isegi sõidu ajal. Kiivri tagaküljel asub ka fikseeritud õhutõmme.

Ma tunnen õhuvoolu veidi, kui ventilatsiooniavad on avatud, kuid see pole ilmne. Et näha, millal on päris palav.

Panoraamvaade

põldudel testitud Dexter Artemise kiiver!

Avamine ⁣⁢​‍‍‍​‍‌‌‍‍‌​‍​‌‌‍​‍‌​‍‌‌​‍‌‍‌​‍‍‍‍‌‍‍​​‌‍‍​‌‍kiiver⁤⁣ Dexter Artemis pakub väga head vaatenurka nii laiuses kui kõrguses. Värvitu, kriimustusvastane ekraan pakub selget panoraamvaadet maastikule, mis on möödasõidul väga praktiline (see väldib torso pööramist, et näha, mis on pimenurgas).

Päike tuleb välja ja otsustan päikesekaitsekreemi aktiveerida, kasutades nuppu kiivri vasakul küljel. Kõik toimib hästi, välja arvatud see, et mu väikesele ninale ruumi jätv väljalõige ajab mind peaaegu risti. Tõepoolest, see on minu vaateväljas, see ei lange piisavalt kaugele. Ma harjun sellega ülejäänud reisi jooksul, kuid tunnistan, et see pole eriti meeldiv...

Päikesekaitsekreemi aktiveerimise nupp

Garanteeritud turvalisus

on Dexter Artemise kiiver vastab kinnitusstandardile 22.06; ehk siis sellele on tehtud mitmeid vastupidavuse, tugevuse ja palju rangemaid nõudeid kui eelmine standard 22.05. Lisateabe saamiseks lugege kindlasti meie artiklit ECE 22.06 standard.

Lisaks on see disainitud mitmetihedusega EPS voodriga, kus polüstüreen neelab erineva tihedusega lööke olenevalt kaitstavatest kohtadest. Ohutuse tagab ka vahu eemaldamise süsteem. Kuigi välimine kest jaotab lööklaine laiali, annab peamise summutuse sisemine vahtpolüstüreenist (EPS) kest. See mitteelastne materjal neelab lööke, kuid ei taasta oma esialgset kuju, mistõttu tuleb optimaalse kaitse tagamiseks pärast kokkupõrget kiiver välja vahetada. See on veidi tehniline, kuid on oluline teada, millesse te oma pead paned!

pea vastu Dexter Artemise kiivriga

Sajab vihma, Dexter ...

Ilmateade andis mulle palju vihmaseid päevi, mis võimaldas mul testida veekindlust Dexter Artemise kiiver. See pakub tõepoolest usaldusväärset kaitset heade ja kauakestvate duššide eest! Tänu õhutihedatele tihenditele, Pinlocki ekraanile ja tuulutustele sain nautida mugavat sõitu, kartmata halba ilma. Nähtavus jääb selgeks ning tagab turvalise ja meeldiva sõidu olenemata ilmastikutingimustest.

naaske selle Dexter Artemise kiivri täieliku testimise juurde Hauts de France'is

Vaata tootelehte

Heliisolatsioon1
Ventilatsioon4
Mugavus5
Kaal5
Raha väärtus4.5
Vaateväli4.5

Minu arvamus: moodul, mis ühendab esteetika ja mitmekülgsuse!

Sellel Dexter Artemise kiiveril on intelligentsed funktsioonid, nagu eemaldatav sisemus, päikesekaitsekreem, keerisevastane pudipõll ja ninakate, mõlemad eemaldatavad, lihtsustatud käigud prilliklaaside jaoks ja võimalus olla varustatud intercomiga. meie vajadused... linnas. Liiga lärmakas alates 50 km/h, sobib linnaratturile suurepäraselt enam kui mõistliku hinnaga. Selle süsiniku välimus pakub väga ilusat esteetikat ja oma kategooria jaoks väga õiget kaalu.
4

Jaga seda artiklit

Ei kommenteeri

Lisage oma