HJC jätkab oma hoogu: hJC RPHA 12 kiiver kasutab RPHA 11 parimat ja integreerib mõned täiustused, et tagada veelgi optimeeritud jõudlus. Sain selle uue hJC kiiver just õigel ajal, et osaleda enduros 2024. Esimene 160 km pikkune sõit üsna kapriisse ilmaga läbides Côte d'Opale'i, mille käigus märkasin sellel uuel tippklassi spordiintegraalil mitmeid muudatusi.
Turvalisuse mõttes: midagi uut
Esimene uus funktsioon, mis selle kiivri jaoks on kohustuslik, on standardile vastav sertifikaat ECE 2206, seni kõige nõudlikum määrus.
Sellel on PIM EVO kest uute tugevdavate materjalidega, mis on valmistatud süsinikust, aramiidist ja looduslikest kiududest. Need materjalid parandavad löögikindlust... Olge ettevaatlik, et " löö oma pead » nagu öeldakse ch'nord.
Selle uue funktsiooni tõttu näeme eelmise versiooniga võrreldes paar grammi lisa. THE hJC RPHA 12 kiiver sellegipoolest jääb see kergustundega ideaalselt tasakaaluks.
Esteetika: leidub midagi igale maitsele ja värvile
Paljudele mootorratturitele meeldimiseks on see HJC kiiver saadaval laias valikus graafikaga. Eelkõige neljas esialgses valikus: Ottin, Lawin, Spasso ja Enoth. Meie champion Quartararo fännidele on olemas ka QUARTARARO REPLIKA. Samuti on need Marveli universumist, samuti uus koostöö Netflixi ja peakomplektiga Kalmaari mäng.
Aerodünaamika: lihtsalt TÄHELEPANU!
Olles katsetanud seda puhanguti +80 km/h ja suurtel kiirustel, võin teile kinnitada, et selle kiivri üks suuri tugevusi on selle aerodünaamika. See näitab märkimisväärset stabiilsust! Spoiler on suurem kui eelmisel versioonil.
Pole enam kaelavalu, ma ei tunne sportliku sõidu ajal vastupanu. Kõrge aerodünaamilise jõudluse tagamiseks uuriti kiivri kuju tuuletunnelis.
Nähtavus: see on täiuslik
Selle uus visiir hJC RPHA 12 kiiver on palju suurem kui eelmine põlvkond. Minu arvates on see täiuslik visiir nii maanteel kui ka rajal sõitmiseks, kuna see pakub laia vaatenurka. Isegi kui pean juhtrauas, ei leia ma sportrattal otsmiku tasemel äralõigatavat nägemise ebamugavust, mis on juba esinenud teistel kiivritel.
Uut visiirimehhanismi pole aga kinnastega alguses lihtne kasutada. Tegelikult nõuab see kohanemiseks aega. Kiivril on värvitu 2D ekraan, selle suure jõudlusega uduvastane Pinlock kile ja teine tumedas suitsutoonis ekraan, mis tagab olenevalt ilmastikutingimustest maksimaalse mugavuse.
Ventilatsioon: hingame hästi
Üks suurepäraseid uusi funktsioone hJC RPHA 12 kiiver on ventilatsioonisüsteem. Väga tõhus ja meeldiv käsitseda. Selle eesmist õhuvõtuava on võrreldes RPHA 11-ga suurendatud, et tagada maksimaalne udu eemaldamine. Tänu külgmistele ventilatsioonidele on õhuvool tõhusalt kõrvaldatud, vähendades tuulemüra.
Heliisolatsioon: väike miinus
Vaatamata kiivris tehtud muudatustele vajab heliisolatsioon siiski parandamist. Tuletan endiselt meelde, et see ei ole selle kõrvaklappide valiku prioriteet. Isiklikult lühikeste reiside puhul see minu jaoks probleemi ei valmista. Pikkadel sõitudel on aga eelistatav kasutada kõrvatroppe, kui oled müratundlik.
Mugavus: HJC RPHA 12 kiiver on parim!
Selle sisevooder on valmistatud täiustatud antibakteriaalsest kangast, imab niiskust ja kuivab kiiresti. Väga teretulnud vara selle suve kuumaga. See on hõlpsaks hooldamiseks täielikult eemaldatav ja pestav. Prillide kandjatele võimaldab soonte olemasolu neid sisestada ning uus ventilatsioonisüsteem välistab prillide udustumise.
HJC RPHA 12 kiiver on lõpuks varustatud topelt-D pandla süsteemiga lõuarihmaga, mis on kõigist kiivri lukustussüsteemidest kõige turvalisem ja ainus, mis on rajal lubatud. Hädaabikomplektist kasu saades on selle põsepadjad päästeteenistuse poolt õnnetuse korral kergesti eemaldatavad.
Ei kommenteeri
Lisage oma